Informații pentru cei care s-au săturat de ... RO !!!

sâmbătă, 16 mai 2009

Intr`o inchisoare finlandeza

Poate va intrebati ce`i cu titlul asta...

"Ei bine, dragii mei, iata...acum, aici" (cum ar spune Andreea Marin), ma simt ca intr`o inchisoare doar cu "mai multe grade de libertate". De cand am ajuns aici, am inceput sa numar zilele pana sa ma intorc acasa.

IMG_7771

Timpul s`a dovedit a`mi fi cel mai mare dusman si contrar dorintelor mele, uneori am impresia ca uneori sta in loc cand ar trebui sa se miste mai repede si alteori zboara cand imi doresc sa intepeneasca!!!

Dar pentru ca in viata nu poti avea intotdeauna DOAR ce`ti doresti, esti pus in ipostaza de a te bucura de unele lucruri care poate in alte situatii ar parea banale. Aceasta bucurie este intens amplificata de sentimentul de IUBIRE, sentiment care este VITAL pentru cei care vor ca "ziua de maine" sa aiba vreun sens.

Mici lucruri care ma fac sa zambesc si sa cred ca "maine" are rost ...

Minnie