Informații pentru cei care s-au săturat de ... RO !!!

sâmbătă, 9 mai 2009

The Human Body

De cand ma stiu, chiar si mai devreme (imi mai povestesc ai mei parinti), am fost interesat de "how things work", dar cum am mai crescut m`a interesat mai mult "how I work" si cu misterul asta in gand, informatiile au inceput sa curga.

Imi plac foarte mult documentarele, am "pierdut" multe filme din cauza lor, insa m`au "distrat" (entertained) mai bine.

Noi, oamenii, suntem niste fiinte foarte complexe, iar in zilele urmatoare va voi indruma catre niste documentare care va vor face sa vedeti omul dintr`o alta perspectiva. Plecand de la elementele constructive pana la elementele ce ne definesc.

In postarea acesta este vorba de o ecranizare a celor de la Discovery Channel a corpului uman dus la extreme. Un documentar in 4 episoade care vizeaza: puterea, vederea, senzatie si puterea creierului.

Human Body: Pushing the limits - Strength

Human Body: Pushing the limits - Sight

Human Body: Pushing the limits - Sensation

Human Body: Pushing the limits - Brain Power

Enjoy !