Informații pentru cei care s-au săturat de ... RO !!!

sâmbătă, 14 martie 2009

NO more Fast Food


Ban FF

Gata ... m`am hotărât: NU mai bag fast food în gură (poate o șaorma de două ori pe an).
Apropiații mei știu cam cât McDonald`s înfulecam eu săptămânal, ei bine that's over.

Cum am ajuns la concluzia asta?
Ca să nu zic că experiența cu Finlanda is full of crap, măcar asta am observat: că nu sunt dependent de fast food. De când sunt aici am mâncat o singură dată la McD și asta a fost pe 17 ianuarie so ... NO ADDICTION. Apoi ieri am găsit, din greșeală, pe un blog mai multe informații despre "Pericolele Fast Food`ului" și apoi m`am uitat la un filmuleț de care poate ați auzit ... se numește Supersize ME

Vroiam să vă spun că dacă am gânduri să încalc această decizie să`mi dați peste mâini...dar am power of will (cum spune melodia) ... așa că nu este necesar :)

Pentru cei ce încă consumă fast food...think twice ;)

Iar în ceea ce privește mâncarea acasă ... am ridicat ștacheta :)

IMG_6173