Informații pentru cei care s-au săturat de ... RO !!!

joi, 26 februarie 2009

Să vă uimesc?


Cum nu mai pot de plictiseală, eram la un moment dat pe Facebook și mă uitam să văd ce se mai anunță și observ la un Friend cum că a dat IQ Test și am văzut un link care spunea "Click here to take the Original IQ test".
Am dat, am rezolvat și m`am minunat. Nu era destul că am văzut 3 cifre la rezultatul testului, dar mi s`a oferit șansa de a trece la un nivel mai avansat (pentru cei care obțin rezultate peste 100) prin urmare, am click`uit unde scria "Click here to take the Advanced Level IQ Test". Zis și făcut.
A urmat o altă sesiune de uimire.

Rezultatele mele puteți observa mai jos, sau pe pagina mea de Facebook
Picture 1

Rezultatele lu` Robert mai jos sau pe pagina lui de Facebook
Picture 2

Rezultatele lu` Ovidiu mai jos sau pe pagina lui de Facebook
Picture 1

În continuare, Robert e "geniul" trupei (nimic nou sub soare)...vreau rezultate și de la restu` !